Υλικό
Υλικό Workshop ΚΕΔΙΜΑ ΕΜΠ 08.11.23
"Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης
σε μαθήματα μηχανικών"
Υλικό Workshop ΚΕΔΙΜΑ ΕΜΠ 23.10.23
"Πώς με βοηθούν οι μαθησιακοί στόχοι και τα μαθησιακά αποτελέσματα να επικεντρωθώ στους φοιτητές μου"
Υλικό Κύκλου Μάθησης ΚΕΔΙΜΑ ΕΜΠ 19.10.23
"Ενσωμάτωση εργαλείων ΤΠΕ στη διδασκαλία"
Υλικό Κύκλου Μάθησης ΚΕΔΙΜΑ ΕΜΠ 21.09.23 & 26.09.23
"Παιδαγωγική γνώση περιεχομένου – Διδακτικά εργαλεία"
Υλικό δράσης ΚΕΔΙΜΑ ΕΜΠ 14.07.23
"1ο Διεθνές Συνέδριο Δικτύου ΚΕΔΙΜΑ: Best of"
Υλικό Κύκλου Μάθησης ΚΕΔΙΜΑ ΕΜΠ 03.07.23
"Ενσωμάτωση εργαλείων ΤΠΕ στη διδασκαλία"
Υλικό 1ης Ημερίδας ΚΕΔΙΜΑ ΕΜΠ 06.04.23
"Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική στις Επιστήμες των Μηχανικών"
Υλικό Οριζόντιας Δράσης ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ.
Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να αναζητήσετε την Εργαλειοθήκη του Πανεπιστημιακού, η οποία δημιουργήθηκε στα πλαίσια του Υποέργου (1) «Οριζόντια Δράση Γραφείων Υποστήριξης της Διδασκαλίας και Μάθησης των ΑΕΙ» της Πράξης «Οριζόντια Δράση Γραφείων Υποστήριξης της Διδασκαλίας και Μάθησης των ΑΕΙ» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5164469, με σκοπό να ενισχύσει τη διδασκαλία και τη μάθηση στο πανεπιστήμιο, στοχεύοντας σε συμπεριληπτικές διδακτικές προσεγγίσεις.
Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να αναζητήσετε τα Πρακτικά του 1ου Διεθνούς Συνεδρίου της Οριζόντιας Δράσης των Κέντρων Υποστήριξης Διδασκαλίας & Μάθησης, το οποίο διοργανώθηκε στην Αλεξανδρούπολη στις 6 & 7 Ιουλίου 2023 στο πλαίσιο της Πράξης «Οριζόντια Δράση Γραφείων Υποστήριξης της Διδασκαλίας και Μάθησης των ΑΕΙ» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5164469, με στόχο την ανάδειξη καλών πρακτικών διδασκαλίας και μάθησης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να αναζητήσετε το νέο βιβλίο με τίτλο Teaching Transformation in Higher Education, το οποίο επιμελήθηκε η Συντονίστρια του Δικτύου ΚΕΔΙΜΑ, Καθ. Ζωή Γαβριηλίδου . Στις σελίδες αυτού του βιβλίου, παρουσιάζονται πέντε διεισδυτικές μελέτες περιπτώσεων που ενσαρκώνουν την ποικιλομορφία των εμπειριών των CTL.
Στον ακούλοθο σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε έγγραφο της Συντονίστριας και Επιστημονικής υπεύθυνης του έργου «Οριζόντια Δράση Γραφείων Υποστήριξης της Διδασκαλίας και Μάθησης των ΑΕΙ» (MIS 5164469), Καθηγήτριας κ. Ζωής Γαβριηλίδου, με τίτλο Προτάσεις για τη συγγραφή δηλώσεων χρήσης εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ).
Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να αναζητήσετε την παρουσίαση της Συντονίστριας του Δικτύου ΚΕΔΙΜΑ, Καθ. Ζωής Γαβριηλίδου η οποία παρουσιάστηκε στη Σύνοδο Πρυτάνεων στις 14/07/2023 και είχε θέμα σχετικό με τη χρήση του ChatGPT στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Η Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης σε συνεργασία με το Γραφείο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης δημιούργησε μια σειρά από βίντεο με τίτλο “Ισότιμη πρόσβαση και Συμπερίληψη”.
Σε αυτή τη σειρά των συνολικά επτά βίντεο παρουσιάζονται καλές πρακτικές για τον σχεδιασμό συμπεριληπτικών προγραμμάτων σπουδών, syllabi και περιγραμμάτων μαθημάτων, μέσα από τις έξι βασικές αρχές που αξιοποιούνται στον σχεδιασμό ενός συμπεριληπτικού ΠΠΣ.
Οι 6 αρχές είναι οι εξής: 1. Εστίαση στη μάθηση, 2. Βασικές ερωτήσεις, 3. Φοιτητοκεντρική μάθηση, 4. Συμπεριληπτική Γλώσσα, 5. Υποστηρικτικές πολιτικές, 6. Προσβάσιμος σχεδιασμός
Υλικό Δράσεων άλλων ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ.
Αρχεία
Περιοδικά
- International Journal of Higher Education
- Higher Education for the Future
- Journal of Further and Higher Education
- About Campus
- Active Learning in Higher Education
- European Journal of Higher Education
- Canadian Journal for the Scholarship of T&L
- College Teaching
- Higher Education
- Innovative Higher Education
- International Journal for the Scholarship of T&L
- International Journal of Teaching and Learning in Higher Education
- International Journal of Medical Education
- Journal of College Teaching and Learning
- Journal of University Teaching and Learning Practice
- Journal on Centers for Teaching and Learning
- Journal on Excellence in College Teaching
- Journal of Learning and Teaching in Higher Education
- Medical Teacher
- New Directions for Higher Education
- Studies in Higher Education
- Transformative Dialogues: Teaching and Learning Journal
- The Canadian Journal of Higher Education/La Revue canadienne d’enseignement supérieur